Keresés
Főmenü
Tanulmányok
Legnépszerűbbek
Legfrissebbek
Zöld medicina
Megelőzhető-e a rák?
- 2008.12.06 - 19:40
A legtöbb embert foglalkoztatja a kérdés: vajon megelőzhető-e korunk népbetegsége, a rák?
Mikor jön el végre a valódi áttörés? Mikor találnak már fel egy olyan készítményt, mely képes lesz gyógyítani ezt a veszedelmes „kórt”?
Sajnos, szinte általánosságban elmondható az, hogy ha bárki körbenéz saját családjában, barátai, ismerősei közt, biztos talál valakit, akit elért a rák, vagy olyat, aki valamilyen rákos betegségben halt meg. A rák hihetetlen ütemben szedi áldozatait. Bár vannak pozitív fejlemények a terápiában, továbbra is a hangsúly a prevención, a megelőzésen van.
Nem múlik el hét, hogy ne hallanánk egy új készítményről, „csodaszerről”, mely a legtöbb esetben ugyan olyan gyorsan vész el a média rengetegében, mint amilyen gyorsan került felszínre.
A kutatók szerint olyan csodaszer soha nem lesz, mely egy csapásra mindenféle rákot képes lesz gyógyítani, éppen azért, mert az egyes megbetegedések mind eltérő tulajdonságokkal rendelkeznek. Amíg pedig ezen szerteágazó betegségek tanulmányozása folyik, nem tehetünk mást, mint megpróbálunk elibe menni a problémának, megelőzni azt.
Ötven évvel ezelőtt nem számított komoly orvosnak az, aki az infarktust étrendváltoztatással kívánta megelőzni. Ma az nem számít komoly orvosnak, aki nem ezzel kezdi a kezelést, amikor belép a rendelőbe a „veszélyeztetett” beteg.
Hát lássuk a medvét, nézzük meg, mit tehetünk annak érdekében, hogy elkerüljük legrosszabbat? Mert higgyék el, megelőzni sokkal könnyebb, mint gyógyítani!!! Viszont egyáltalán nem mindegy, hogy mivel próbáljuk elkerülni a betegségeket!
A brokkoli és a keresztes virágzatúak (karfiol, kelbimbó, káposzta) 20-25%-kal csökkentették a rák kialakulását, főleg a kissejtes tüdőrákét. Ezzel szemben, mint azt korábban írtuk, a béta karotin 30%-kal növelte azt (Roswell Park Center).
Kísérletek kimutatták, hogy patkányokban a fokhagyma 71%-kal csökkenti a mellrák kialakulását (Pennsylvania University).
A búzakorpa szintén keresztes virágzatú, a vastagbélrák gyakoriságát közel 70%-kal csökkenti.

Kutatók általában napi 1 liter zöldség-lé elfogyasztását javasolják.
Számos gomba rendelkezik tumor ellenes hatással, melyről korábbi cikkünkben olvashat: http://www.drtihanyi.hu/gombak-a-daganatos-betegsegekben-new38/
A csipkebogyó, a fekete ribizli, az áfonya, és a piros szőlőhéj resveratrol, antocyanin, galluszsav, kávésav és a polifenolok révén számos rákkeltő anyagtól megvédi szervezetünket. Erről bővebben olvashat korábbi cikkünkben: http://www.drtihanyi.hu/polifenolok-szep-szin-a-piros-new7/, http://www.drtihanyi.hu/polifenolok-szep-szin-a-piros-ii-new8/
A nyers spenót-lé tele van A, E és K vitaminnal, folsavval, vassal, és krómmal. Ez utóbbi vércukor csökkentő hatása jól ismert.
A céklában nincs sok vas, viszont ami van, az könnyen felszívódik. A papaya rákellenes hatásáról is korábban már volt szó: http://www.drtihanyi.hu/papaya-kapszula-new35/
Az édesgyökér a prosztatarák ellen hatásos, de vigyázat, a benne lévő glicirrhizin emeli a vérnyomást! A paradicsom likopin tartalma véd a prosztata, mell és hasnyálmirigy ráktól is.
Most már csak az a kérdés, hogy sikerült-e Önnek megjegyeznie a fenti felsorolást?
Még szerencse, hogy mindezt nem kell észben tartania, mivel a SuperGreens ezeket a vegyületeket, ásványi anyagokat, vitaminokat mind tartalmazza. Elkészítése egy perc, azután szépen elkortyolgatva egy nap alatt elmondhatja: ma is sokat tett egészsége érdekében!!!
Webáruház: http://bolthely.hu/drtihanyi/
Kapcsolódó tartalom: A hunzák - http://www.drtihanyi.hu/a-hunzak-new58/
A tudomány mai ismeretei szerint csupán egyetlenegy embercsoport mentes a ráktól. Ez a teljes immunitást élvező kis közösség a hunza törzs Kasmír északnyugati hegyvidékén, s tagjai híresen hosszú életűek. Legfontosabb táplálékuk a kajszibarack...
Sajnos, szinte általánosságban elmondható az, hogy ha bárki körbenéz saját családjában, barátai, ismerősei közt, biztos talál valakit, akit elért a rák, vagy olyat, aki valamilyen rákos betegségben halt meg. A rák hihetetlen ütemben szedi áldozatait. Bár vannak pozitív fejlemények a terápiában, továbbra is a hangsúly a prevención, a megelőzésen van.
Nem múlik el hét, hogy ne hallanánk egy új készítményről, „csodaszerről”, mely a legtöbb esetben ugyan olyan gyorsan vész el a média rengetegében, mint amilyen gyorsan került felszínre.
A kutatók szerint olyan csodaszer soha nem lesz, mely egy csapásra mindenféle rákot képes lesz gyógyítani, éppen azért, mert az egyes megbetegedések mind eltérő tulajdonságokkal rendelkeznek. Amíg pedig ezen szerteágazó betegségek tanulmányozása folyik, nem tehetünk mást, mint megpróbálunk elibe menni a problémának, megelőzni azt.
Ötven évvel ezelőtt nem számított komoly orvosnak az, aki az infarktust étrendváltoztatással kívánta megelőzni. Ma az nem számít komoly orvosnak, aki nem ezzel kezdi a kezelést, amikor belép a rendelőbe a „veszélyeztetett” beteg.
Hát lássuk a medvét, nézzük meg, mit tehetünk annak érdekében, hogy elkerüljük legrosszabbat? Mert higgyék el, megelőzni sokkal könnyebb, mint gyógyítani!!! Viszont egyáltalán nem mindegy, hogy mivel próbáljuk elkerülni a betegségeket!
A brokkoli és a keresztes virágzatúak (karfiol, kelbimbó, káposzta) 20-25%-kal csökkentették a rák kialakulását, főleg a kissejtes tüdőrákét. Ezzel szemben, mint azt korábban írtuk, a béta karotin 30%-kal növelte azt (Roswell Park Center).
Kísérletek kimutatták, hogy patkányokban a fokhagyma 71%-kal csökkenti a mellrák kialakulását (Pennsylvania University).
A búzakorpa szintén keresztes virágzatú, a vastagbélrák gyakoriságát közel 70%-kal csökkenti.

Kutatók általában napi 1 liter zöldség-lé elfogyasztását javasolják.
Számos gomba rendelkezik tumor ellenes hatással, melyről korábbi cikkünkben olvashat: http://www.drtihanyi.hu/gombak-a-daganatos-betegsegekben-new38/
A csipkebogyó, a fekete ribizli, az áfonya, és a piros szőlőhéj resveratrol, antocyanin, galluszsav, kávésav és a polifenolok révén számos rákkeltő anyagtól megvédi szervezetünket. Erről bővebben olvashat korábbi cikkünkben: http://www.drtihanyi.hu/polifenolok-szep-szin-a-piros-new7/, http://www.drtihanyi.hu/polifenolok-szep-szin-a-piros-ii-new8/
A nyers spenót-lé tele van A, E és K vitaminnal, folsavval, vassal, és krómmal. Ez utóbbi vércukor csökkentő hatása jól ismert.
A céklában nincs sok vas, viszont ami van, az könnyen felszívódik. A papaya rákellenes hatásáról is korábban már volt szó: http://www.drtihanyi.hu/papaya-kapszula-new35/
Az édesgyökér a prosztatarák ellen hatásos, de vigyázat, a benne lévő glicirrhizin emeli a vérnyomást! A paradicsom likopin tartalma véd a prosztata, mell és hasnyálmirigy ráktól is.
Most már csak az a kérdés, hogy sikerült-e Önnek megjegyeznie a fenti felsorolást?
Még szerencse, hogy mindezt nem kell észben tartania, mivel a SuperGreens ezeket a vegyületeket, ásványi anyagokat, vitaminokat mind tartalmazza. Elkészítése egy perc, azután szépen elkortyolgatva egy nap alatt elmondhatja: ma is sokat tett egészsége érdekében!!!
Webáruház: http://bolthely.hu/drtihanyi/
Kapcsolódó tartalom: A hunzák - http://www.drtihanyi.hu/a-hunzak-new58/
A tudomány mai ismeretei szerint csupán egyetlenegy embercsoport mentes a ráktól. Ez a teljes immunitást élvező kis közösség a hunza törzs Kasmír északnyugati hegyvidékén, s tagjai híresen hosszú életűek. Legfontosabb táplálékuk a kajszibarack...
Schwarczkopf János
2009.06.12 - 08:54Sajnos az előírt gyógyszerek mellett nem minden zöldség,gyümölcs fogyasztható./Pl;Syncumar/Pedig Én minden fajta gyümölcsöt,zöldséget szeretek.
Paksi Edit
2009.04.08 - 10:39Felkeltette érdeklődésemet. Egyszerűbbnek találom fenti természetes tápanyagokat. Jobbak a gyógyszernél - véleményem szerint. Egy részét rendszeresen fogyasztom. Itt a tavasz, jön a nyár, több lesz belőle immár.
Copyright PH-Product Hungary Kft. © 2010 Minden jog fenntartva!
dr. Tihanyi László - Innerlight - dr. Tihanyi László webáruháza
Powered by Lightning Webdev
dr. Tihanyi László - Innerlight - dr. Tihanyi László webáruháza
Powered by Lightning Webdev
Hírlevél
Iratkozzon fel értékes információkat tartalmazó, ingyenes hírlevelemre!
Cimkék

Kérdése van? Keressen fel az info@drtihanyi.hu email címen, vagy a +36 70 323-4456 számú magyar ügyeleti telefonszámunkon
Legyen Ön is törzsvásárló!
Kommentek
Archívum
klorofill magnézium antocyanid fotoszintézis hemoglobin hem vas cián flavonoid polifenol gomba germánium SuperGreens zöld ital lúgosítás gyógynövény hárs méhek szelén prosztata rák árpafű goldenseal pau d'arco biotechnológia nanotechnológia gyógyszerek egészség infarktus stroke alkoholizmus c-vitamin antioxidáns só nátrium-klorid komplementer medicina káposzta áfonya vércukor véralvadás gátló somkóró kamutfű csipkebogyó papaya okra kurkuma szója paradicsom RÁK méz köszvény őszi kikerics influenza anti-tumor emésztés immunrendszer sportolók omega E-ssentials digest CARDIO Immuno ehető föld megelőzés prevenció FOGYÁS nyomelemek hunza barack vírus grapefruitmag csepp olajfa levél tea zöld tea ponay tea GMO omega 3-6-9 zsírsavak Cukorbetegség folyékony klorofill lutein látás retina reflux
Különösen ajánlom a következő cikkeimet

Kérdése van? Keressen fel az info@drtihanyi.hu email címen, vagy a +36 70 323-4456 számú magyar ügyeleti telefonszámunkon
Legyen Ön is törzsvásárló!
- 2010 Március (4)
- 2010 Február (7)
- 2010 Január (3)
- 2009 December (8)
- 2009 November (6)
- 2009 Október (10)
- 2009 Szeptember (8)
- 2009 Augusztus (5)
- 2009 Július (6)
- 2009 Június (8)
- 2009 Május (8)
- 2009 Április (4)
- 2009 Március (8)
- 2009 Február (6)
- 2009 Január (11)
- 2008 December (17)
- 2008 November (33)





