Zöld medicina az interneten, dr. Tihanyi László orvos weboldala
A modern nyugati társadalmak elöregedésével a korhoz kapcsolódó betegségek előfordulási gyakorisága nő. Ilyenek a rák, a cukorbetegség, a szívbetegség, stb. Tovább »
Legszebb ünnepünk a Karácsony és legvidámabb ünnepünk a Szilveszter sejtjeinket rendkívüli megpróbáltatásnak teszi ki. Tovább »
Egyre több kutató veszi célkeresztbe a D3 vitamint, az utóbbi 1-2 évben meghökkentő dolgok derültek ki róla. Tovább »
A híres New England Journal of Medicine szerint a D-vitamin hiány mára világméretűvé vált az emberekben. Tovább »
Ma, amikor minden joghurt, kefir, sajt, stb. büszkén hirdeti magáról, magyarul és angolul, hogy zsírmentes (fat free), nem árt ezt a kérdést közelebbről szemügyre vennünk. Tovább »
Van ma már három olyan kiváló táplálék kiegészítőnk, amik egymással kombinálva a szervezet számára biztosítják a tökéletese egyensúlyt. Tovább »
Az, hogy a kettestípusú cukorbetegség és a szívinfarktus, valamint a stroke között szoros kapcsolat van, már sokak előtt jól ismert, de az már kevésbé, hogy ez a népbetegség milyen mértékben hajlamosít a rosszindulatú daganatos betegségekre is. Tovább »
Ma egy átlagosan táplálkozó honfitársunk 17g nátrium kloridot (konyhasót) vesz magához naponta. Az ajánlott mennyiség ezzel szemben 4-6g! Tovább »
Legalábbis Koltai Gábor filmjének címe szerint. Ha ezt a sokak által hőn áhított célt el nem is tudjuk elérni, nagyon sokat tehetünk annak érdekében, hogy életünk hosszát megnöveljük, minőségét jelentősen javítsuk. Tovább »
Az olajbogyó és az olíva olaj egészségre gyakorolt jótékony hatása már évszázadok óta ismert. Ennek megfelelően a mediterrán világban előszeretettel fogyasztják, de nálunk is egyre népszerűbb. Tovább »
A legtöbb ember komoly dilemmával kerül szembe, amikor megkérdezi magától, hogy fogyasszon vagy ne fogyasszon tejet? Tovább »
Az emberek többsége úgy gondolja, hogy a szívinfarktus legfőbb rizikófaktora a magas koleszterinszint.[b] Tovább »
A legtöbb szintetikus vitaminkészítmény többet árt az egészségnek, mint használ és teljesen felesleges pénzkidobás a legújabb kutatási eredmények szerint. Tovább »
A nem megfelelő táplálkozás és a testmozgás hiánya az infarktus és a stroke kialakulásának valószínűségét nagyon jelentősen megnöveli. De nem csak ezek a tényezők tehetők felelőssé ezekért a betegségekért. A vírusoknak és baktériumoknak is komoly szerepük lehet benne. Tovább »
Évezredek óta ismert a gyógynövényekkel, fűszernövényekkel, gombákkal, vagy éppen mézzel való gyógyítás. Napjainkban ezek a módszerek kiegészítői az orvoslásnak. Tovább »
Ma úgy tudjuk, hogy a rosszindulatú daganatok kialakulásában mintegy 80-90%-ban környezeti tényezők játsszák a főszerepet.[url][/url] Tovább »
Joseph A. Bauer Ph.D. a Bauer Research Foundation igazgatója több mint 10 éve foglalkozik rákkutatással, tanulmányai számos külföldi szaklapban olvashatók. Tovább »

Következő >>>
Hírlevél
Iratkozzon fel értékes információkat tartalmazó, ingyenes hírlevelemre!
Név:*
E-mail:*
Cimkék
klorofill magnézium antocyanid fotoszintézis hemoglobin hem vas cián flavonoid polifenol gomba germánium SuperGreens zöld ital lúgosítás gyógynövény hárs méhek szelén prosztata rák árpafű goldenseal pau d'arco biotechnológia nanotechnológia gyógyszerek egészség infarktus stroke alkoholizmus c-vitamin antioxidáns nátrium-klorid komplementer medicina káposzta áfonya vércukor véralvadás gátló somkóró kamutfű csipkebogyó papaya okra kurkuma szója paradicsom RÁK méz köszvény őszi kikerics influenza anti-tumor emésztés immunrendszer sportolók omega E-ssentials digest CARDIO Immuno ehető föld megelőzés prevenció FOGYÁS nyomelemek hunza barack vírus grapefruitmag csepp olajfa levél tea zöld tea ponay tea GMO omega 3-6-9 zsírsavak Cukorbetegség folyékony klorofill lutein látás retina reflux
Különösen ajánlom a következő cikkeimet
Super Greens Webáruház
Super Greens

Kérdése van? Keressen fel az info@drtihanyi.hu email címen, vagy a +36 70 323-4456 számú magyar ügyeleti telefonszámunkon

Legyen Ön is törzsvásárló!
Kommentek
Archívum
Piros Medicina